Zendingen en retourzendingen

Verzending van uw pakket

Pakketten worden over het algemeen binnen 2 dagen na ontvangst van uw betaling verzonden via bpost of postnl met tracking en aflevering zonder handtekening.  Welke verzending u ook kiest, u krijgt van ons een trackingnummer waarmee u uw pakket online kunt volgen.

Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering. Behandelingskosten zijn vaste bedragen, terwijl vervoerskosten afhankelijk zijn van het totaalgewicht. We raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, voor elke bestelling zullen dus verzendkosten in rekening worden gebracht. Uw pakket wordt op eigen risico verzonden, maar er wordt bijzondere zorg besteed aan breekbare voorwerpen.

Onze dozen zijn groot genoeg om uw artikelen goed beschermd te kunnen verzenden.

Hoe gebeurd de Verzending ?

De levertijd is tussen 2 en 5 dagen volgens Uw keuze verzending.

De levering gebeurd nadat de betaling is uitgevoerd door de klant.

Alle bestellingen besteld en betaald voor  1000 hr worden die dag nog opgestuurd.

U kan Uw bestelling volgen via de link die U van ons ontvangt.

Indien het pakket na een week nog niet bij U is , gelieve ons dan onmiddellijk te contacteren. 
dank U 



AFWEZIG bij levering?

Indien de klant thuis afwezig is wordt er door de postbode een briefje achtergelaten in de brievenbus.

Het kan zijn dat U dan het pakket moet afhalen op het postpunt.

Indien deze het pakket niet afhaalde binnen de 7 dagen komt het pakket terug naar ons.

De verzendkosten voor het nadien terug bezorgen van het pakket is ten koste van de klant.

In Nederland kan het pakket bij de buren bezorgt worden.(U kan het steeds volgen met track&trace)



Beschadiging van het pakket ?

Als een pakket beschadigd is, dan is het handig om alvast de volgende gegevens te verzamelen voordat je contact opneemt:

  • De factuur
  • Foto’s van de verpakking en de beschadigde inhoud (indien van toepassing). Eventuele foto’s dienen te voldoen aan de volgende voorwaarden:
  • Een foto van de gehele omvang van het pakket, waarbij het pakketlabel zichtbaar is.
  • Een foto van bovenaf genomen van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnen verpakking van het pakket duidelijk zichtbaar zijn.
  • Een foto van alle typen binnen verpakkingen die zijn meegestuurd in de verpakking.
  • Een foto van de gehele omvang van het artikel.
  • Een detailfoto van de specifieke schade aan het artikel.

Maakt foto's van de doos met het label en foto's van de inhoud. Stuur deze naar bestelling@hetmooiste.be met Uw klacht.

Indien er een probleem zou zijn met Uw pakje, gelieve ons dan te contacteren via mail of via telefoon 0032 12 45 56 81


Verzendkosten

De verzendkosten worden aangeduid in winkelwagen volgens gewicht van de zending.

Voor België :

Met Mondial Relay kan U het pakket afhalen op een locatie bij U in de buurt en is het goedkoopste, duurt wel iets langer.

of met postNL of BPost



Voor Nederland:

Met postNL

Retour

De retour kosten zijn ten laste van de klant en moeten in de orgineleverpakking terug gestuurd worden.

Wij aanvaarden alleen ongeopende producten  in de orginele verpakking retour.